Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ανοιχτα τα καταστηματα σημερα και στην αλεξανδρουπολη



Στηρίζουμε τις τοπικές αγορές. Ψωνίζουμε από τα
καταστήματα των πόλεών μας, φωτίζουμε τις τοπικές οικονομίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.