Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

αναψε το χριστουγεννιατικο δεντρο στην ορεστιαδα

Άναψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική πλατεία της πόλης. Και φέτος δεκάδες παιδιά φωτογραφήθηκαν κάτω από δέντρο. Στο μεταξύ τα περίπτερα των συλλόγων είναι πολύ λιγότερα από κάθε άλλη χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.