Στείλτε μας τώρα τις αναρτήσεις και τα σχόλιά σας στη νέα μας διεύθυνση :
thrakinea@gmail.com
Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010
αναψε το χριστουγεννιατικο δεντρο στην ορεστιαδα
Άναψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική πλατεία της πόλης. Και φέτος δεκάδες παιδιά φωτογραφήθηκαν κάτω από δέντρο. Στο μεταξύ τα περίπτερα των συλλόγων είναι πολύ λιγότερα από κάθε άλλη χρονιά.
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.