Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ορεστιαδα, λιγα λεπτα μετα τη μια τα ξημερωματα

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.