Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

βιντεο απο τη χιονοπτωση στον εβρο




Συνεχίζεται η χιονόπτωση σε μεγάλο μήκος του νομού Έβρου. Στην Αλεξανδρούπολη πάντως οι κάτοικοι δεν είδαν άσπρη μέρα, καθώς η χιονόπτωση δεν κράτησε πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.