Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

απεργια στις 15 δεκεμβρη

Το νέο Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Ν. Έβρου σας καλεί να συμμετέχετε στην
24ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
που κήρυξαν ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ
την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010
 Έκοψαν το 20% των μισθών μας και κατάργησαν τα δώρα μετατρέποντας τα σε «φιλανθρωπι-κό επίδομα», ενώ ετοιμάζονται να μειώσουν και άλλο τους μισθούς με το νέο μισθολόγιο
 Μας αναγκάζουν να δουλεύουμε μέχρι τα 65 χρόνια, απαγόρευσαν τη δυνατότητα πρόωρης συνταξιοδότησης στα 30 χρόνια εργασίας (έστω με μειωμένη σύνταξη), καθυστερούν και ετοιμά-ζονται να καταργήσουν το εφάπαξ.
 Κλέβουν τα ασφαλιστικά μας ταμεία και διαλύουν την υγειονομική μας περίθαλψη, κόβοντας 270 εργαστηριακές εξετάσεις τις οποίες θα πρέπει να πληρώνουμε.
 Στοχοποιούν το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης και ετοιμάζουν το κλίμα για την περικοπή του, ενώ κατηγορούν τους εκπαιδευτικούς ως «υπεύθυνους» για όλα τα δεινά του δημόσιου σχολείου
 Διαλύουν τις εργασιακές μας σχέσεις, ετοιμάζουν επίθεση στο ωράριο εργασίας που κατακτήσαμε με αγώνες και μεθοδεύουν καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων.

ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ;
ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ – ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Στις 10.30 το πρωί μπροστά στο Εργατικό Κέντρο Αλεξανδρούπολης


ΤΟ Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε Ν. Έβρου




O.Λ.Μ.Ε.
Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Ν. Έβρου

15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ
ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ

 Έκοψαν το 20% από τους μισθούς μας
 Κατάργησαν τα δώρα, μετατρέποντάς τα σε «φιλανθρωπικό επί-δομα»
 Μας αναγκάζουν να δουλεύουμε μέχρι τα 65 χρόνια
 Αύξησαν τα χρόνια εργασίας στα 40
 Κατάργησαν τη δυνατότητα να συνταξιοδοτούμαστε με 30 χρό-νια εργασίας, έστω και με μειωμένη σύνταξη
 Μας μείωσαν τις συντάξεις
 Μας κλέβουν τα ασφαλιστικά μας Ταμεία
 Μας καθυστερούν και ετοιμάζονται να καταργήσουν το εφάπαξ
 Έκοψαν 270 εργαστηριακές ιατρικές εξετάσεις και πρέπει να τις πληρώνουμε
 Διαλύουν την υγειονομική μας περίθαλψη
 Ετοιμάζονται τη νέα χρονιά να μειώσουν κι άλλο τους μισθούς μας με το νέο μισθολόγιο
 Στοχοποιούν το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης και ετοι-μάζουν το κλίμα για την περικοπή του
 Στοχοποιούν τους εκπαιδευτικούς ως «υπεύθυνους» για όλα τα δεινά του δημόσιου σχολείου
 Περικόπτουν δραματικά τις δαπάνες για την παιδεία
 Ετοιμάζουν συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων
 Ετοιμάζουν «επίθεση» στο ωράριο εργασίας που κατακτήσαμε με αγώνες
 Διαλύουν τις εργασιακές μας σχέσεις
 Μας μετατρέπουν σε εκπαιδευτικούς “delivery”


ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ;

ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ


ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ


ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ
15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ


ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗ
ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ:
Συγκέντρωση στις 10.30 π.μ.
μπροστά στο Εργατικό Κέντρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.