ντροπή δεν είναι να προστατεύεις την πατρίδα σου από κάθε λογής επίδοξο κλευτη βιαστή η κάθε λογής παράνομο ,όπως έχει αποδειχθεί πολλές φορές .όσο για τους πεινασμένους υπάρχουν και άλλοι τρόποι να ζητήσουν βοήθεια και όχι η εισβολή .
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.
ντροπη σε σας που τους κυνηγατε πεινασμενους ανθρωπους!ζωα!κανενας ανθρωπος λαθραιος
ΑπάντησηΔιαγραφήντροπή δεν είναι να προστατεύεις την πατρίδα σου από κάθε λογής επίδοξο κλευτη βιαστή η κάθε λογής παράνομο ,όπως έχει αποδειχθεί πολλές φορές .όσο για τους πεινασμένους υπάρχουν και άλλοι τρόποι να ζητήσουν βοήθεια και όχι η εισβολή .
ΑπάντησηΔιαγραφή