Αντίγραφα αρχαιολογικών ευρημάτων και φωτογραφίες από αρχαιολογικές περιοχές και περιοχές στις οποίες θα γίνουν ανασκαφές φιλοξενούνται στο υπόγειο του αναψυκτηρίου στο Σπήλαιο.
Η έκθεση άνοιξε.
Σύντομα στο ιστολόγιο και βίντεο από την τελετή εγκαινίων.
ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 

Διαβάστε: http://tomadakis.blogspot.com/2010/12/blog-post_776.html
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΩΣ ΠΡΩΙΝ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΙΕΝΕ ΣΤΟ ΤΥΡΙΓΩΝΟ ΕΙΝΙΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑΚΑΛΥΦΘΗΣΑΝ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΦΙΕΣΤΑ .Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή