Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ανοιξε η αρχαιολογικη εκθεση στο σπηλαιο τριγωνου

Αντίγραφα αρχαιολογικών ευρημάτων και φωτογραφίες από αρχαιολογικές περιοχές και περιοχές στις οποίες θα γίνουν ανασκαφές φιλοξενούνται στο υπόγειο του αναψυκτηρίου στο Σπήλαιο.

Η έκθεση άνοιξε.

Σύντομα στο ιστολόγιο και βίντεο από την τελετή εγκαινίων.







ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ


Διαβάστε: http://tomadakis.blogspot.com/2010/12/blog-post_776.html

1 σχόλιο:

  1. ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΩΣ ΠΡΩΙΝ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΙΕΝΕ ΣΤΟ ΤΥΡΙΓΩΝΟ ΕΙΝΙΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑΚΑΛΥΦΘΗΣΑΝ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΦΙΕΣΤΑ .Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.