ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

χριστοδουλος σακελλαριδης

Φίλες και φίλοι,

ονομάζομαι ,Σακελλαριδης Χριστοδουλος.

Γεννήθηκα το 1976 στο Διδυμότειχο και μεγάλωσα στην Ορεστιάδα.
Είμαι απόφοιτος του Τ.Ε.Λ Ορεστιάδας του τομεα Πληροφορικής καιέχω σπουδάσει, Μηχανολόγος Μηχανικός στο Α.Τ.Ε.Ι ΚΟΖΑΝΗΣ.
Ασχολούμαι με τον κατακευαστικό κλάδο και πιο συγκεκριμένα με σύγχρονες εργαλειομηχανές (C.N.C)
Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκίνησε από τα φοιτητικά μου χρόνια.Συμμετείχα σε όργανα συνδιοίκησης της Σχολής μου και του Ιδρύματος, όντας μέλος της ΠΑΣΠ-ΑΤΕΙ Κοζάνης,
της οποίας είχα την τιμή να είμαι εκπρόσωπος στη Διοίκηση του τμήματος ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ.

Αποφάσισα να ενεργοποιηθώ στα κοινά της πόλης μου,
γιατί σε περίοδο γενικευμένης απαξίωσης, ως νέος, μόνο σαν πρόκληση μπορώ να δω την συμμετοχή μου στις ερχόμενες εκλογές. Είμαι βέβαιος ότι η νέα γενιά με τα οράματά της, την καθαρότητά της και την φρεσκάδα της,
μπορεί να προσδώσει έναν άλλο, πιο υγιή και πιο δίκαιο χαρακτήρα στη διοίκηση του δήμου μας.
Έυχομαι και ελπίζω στην ανταποκρισή σάς

Στην ΝΕΑ ΑΡΧΗ
Με τιμή
Σακελλαρίδης Χριστόδουλος